درب ضد سرقت

معرفی و ویژگی درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت

معرفی و ویژگی درب های ضد سرقت

همه چیز در مورد درب‌های ضد سرقت و ضد حریق

برای افزایش امنیت ساختمان از پنجره‌های امنیتی ضد سرقت هم استفاده می شود.

اجزا و قطعات درب ضد سرقت
قفل درب ضد سرقت: قفل یکی از اجزای مهم درب های ضد سرقت محسوب می شود، امروزه بیشتر از قفل هوشمند برقی یا الکترونیکی برای درب ضد سرقت استفاده می‌شود. قفل‌های هوشمند محبوبیت بالایی دارند، برای ورود باید یک کلید الکترونیکی داشته باشید و به راحتی می توانید درب را با گوشی هوشمند خود کنترل کنید. اگر کسی بخواهد به زور وارد شود آلارم قفل به صدا درآمده و صاحبخانه را آگاه می‌کند.
لولا: یکی دیگر از اجزای مهم درب ضد سرقت، لولا می باشد. لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج پنهان است و سارق نمی تواند به راحتی با اهرم کردن لولا درب را باز کند.
زنجیر درب: یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت، زنجیر درب است، این باعثانواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت از نظر جنس قاب به انواع مختلفی تقسیم می‌شود:
درب ضد سرقت چوبی: این نوع درب ضد سرقت می تواند یک درب چوبی یا یک درب کامپوزیت با روکش چوب باشد، ساختار درونی این نوع درب‌ها می‌تواند چوب یا پشم سنگ نسوز باشد.

درب ضد سرقت فولادی یا آهنی: درب ضد سرقت آهنی دارای یک ساختار درونی چوبی یا پلی اورتان است، اما روکش آن می‌تواند فولادی یا آهنی باشد.
درب ضد سرقت آلومینیومی: درب‌های ورودی آلومینیومی هم دارای روکش آلومینیومی یا چوبی هستند. درب ضد سرقت آلومینیومی عایق حرارتی خوبی هستند و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته را فراهم می‌کنند. ساختار درونی درب ضد سرقت آلومینیومی از پشم سنگ نسوز یا فوم پی یو ساخته می‌شود.
درب ضد سرقت کامپوزیت: این نوع درب ضد سرقت دارای ساختار درونی پوشیده شده با شیشه و پلاستیک یا چوب بوده و روکش آن چوب یا آلومینیوم است.
درب ضد سرقت PVCu: در این نوع درب ها ساختار درونی پر از چوب یا فوم پی یو است.

کارشناسان بر این باورند که برای ساختمان‌های مسکونی درب ضد سرقت چوبی و برای کارگاه‌ها و کارخانه‌ها درب ضد سرقت فولادی یا آهنی بهترین انتخاب است. می‌شود که درب را کمی باز کنید و شخصی که پشت درب است را به راحتی ببینید.


چشمی: یک لنز کوچک است که به افراد اجازه می دهد بدون باز کردن درب، فردی که بیرون است را ببینند.