درب ضد سرقت

معرفی و ویژگی درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت

معرفی و ویژگی درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست و چگونه ساخته میشود؟

درب ضد سرقت به دربهایی اشاره می شود که سرقت آنها به خاطر ساختارشان بسیار دشوار می باشد.


وزنشان بسیارسنگین است

برای ساخت کلاف داخلی درب و قسمت میانی از ورقه های فلزی استفاده شده است.

درب ضد سرقت از چه قسمت هایی ساخته می شود؟


برای ساخت درب ها از ورقه فلزی ، قفل ، یراق آلات ( دستگیره ، درکوب و قفل پستچی) و ورقه ی mdf  با روکش طبیعی استفاده می شود.


چارچوب : چارچوب ها درب ها از ورقه ی فلزی ۱٫۵ میل ساخته می شود و با رنگ پودری الکترو استاتیک رنگ شده و در دمای ۲۲۰ درجه حرارت داده می شود که این کار باعث می شود رنگ چارچوبدرب ضد سرقت مقاومت بسیار بالایی پیدا کند و به اصطلاح ضد خش می شود.


کناف و ورق فلزی میانی : این دو قسمت نیز با ورقه ی فلزی ۱٫۵ میل ساخته می شوند و در شرایط کاملا مشابه چارچوب رنگ می شوند.


ملاحظات قسمت های فلزی :با توجه به اینکه این درب ها بسیار سنگین هستند ،استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ برای ساخت چارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چارچوب جهت نگه داری درب ها می شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می شود.


استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ میل برای ساخت کناف داخلی و صفحه ی میانی ، باعث سنگین شدن درب ها مشود و احتمال اینکه سارق بتواند درب ها را از لولا خارج کند به حداقل می رساند . در مورد صفحه ی میانی درب  نیز لازم به ذکر است که در صورتی که سارق موفق به شکستن روکش mdf  درب شود به صفحه ی فلزی بر می خورد که  خم کردن این صفحه ، علاوه بر طاقت فرسا بودن سر و صدای بسیاری نیز به دنبال دارد و موجب بالا رفتن ریسک سارق می شود.


روکش mdf : کلیه ی این ورقه ها توسط شرکت fuar  ترکیه تامین می شود که برای افزایش زیبایی دارای روکش طبیعی یا به اصطلاح راش می باشند .


ملاحظات روکش: mdf استفاده از ورقه های mdf  با روکش طبیعی موجب افزایش جلوه و زیبایی درب ها می گردد.


قفل : قفل های استفاده شده بر روی درب ها با همکاری شرکت kale  ترکیه تامین می گردد و علاوه بر اینکه این قفل ها دارای ۵ سال گارانتی می باشند ، از بالاترین استانداردهای اروپا نیز برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که هر درب ها دارای دوقفل مجزا می باشد.


یراق آلات : کلیه درب ها ساخته شده توسط ما  مجهز به بهترین یراق آلات ساخت کشور ترکیه می باشند . به طوری که بالاترین عمر مفید را چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ کیفیت برخوردارند. ما عدم خرابی و  نرفتن رنگ دستگیره ها را ۵ سال گارانتی می نماییم.


ملاحظات یراق آلات: جهت امنیت بیشتر ساکنین قفل پستچی بر رو هر درب ها نصب شده که در صورت استفاده از این قفل ، در تنها به اندازه ی ۱۰ سانتی متر باز شده و امنیت ساکنین تامین می گردد.


سایر موارد :


همه ی درب ها از لحاظ کیفیت یکسان بوده وتنها تفاوت آنها در مشخصات ظاهری می باشند.

دور تا دور کلیه درب ها از لاستیک عایق استفاده می شود.

ابعاد استاندارد پشت در پشت چارچوب درب ها: ۱۱۰cm * 210Cm   یا cm * 215cm 115  ( این ابعاد با توجه به ابعاد تعبیه شده در کار قابل کوچکتر شدن نیز می باشند.)

برای جوش گوشه های چارچوب از جوش لیزری استفاده می گردد که باعث بالاتر رفتن کیفیت ظاهری  می گردد.

کلیه ی درب ها دارای آستانه می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.